top of page

Днес няма пост



Тази седмица нямам подготвен блог. Следващата седмица може би пак няма да имам.

След около година в търсене и лутане, най-сетне започнах нормална работа. Като казвам нормална, имам предвид 9-5, на бюро, пред компютъра, на телефона. Всъщност е даже 8-5 с един час шофиране до там и обратно, като на всичкото отгоре Ник ме води и ме взима.

Не е най-добрата ситуация, но е такава, каквато е. Защо нямам блог?

Както виждате, прекарвам около 10 часа навън, като се събуждам около половин час преди да изляза, а когато се прибера, единствено, което искам да правя е да сготвя, да ям, и да не правя нищо.

За това нямам блог днес – защото все още свиквам с новата ситуация, с новите очаквания от мен. Все пак има много, което искам да свърша за себе си – да пиша блога, да правя йога, да организирам сватба, да чета, да се уча, да наваксвам с YouTube и сериали и какво ли още не. Но все още, не мога да си приоритизирам времето така, както искам.

Обещавам (най-вече на себе си), ще направя всичко възможно да променя ежедневието си. Ще се опитам да ставам по-рано, да не работя един час повече, да не губя времето докато сме в колата… Извинявам се, ако това отнеме малко повече време, отколкото ми се иска. Но аз ще направя най-доброто, което мога.

Останете си Вивид,

Вася


Vivid Key

bottom of page